وزیرنیرو: آبرسانی به مسكن مهر شهر پرند بدون وقفه ادامه دارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،'مجید نامجو' كه به همراه 'علی نیكزاد' وزیر راه و شهرسازی و معاونان دو وزارتخانه نیرو و راه و شهرسازی ، امروز سه شنبه از نحوه عملیات احداث تاسیسات و شبكه آب وبرق و فاضلاب در شهر جدید پرند بازدید كرد، از نزدیك در جریان مسائل و مشكلات پایتخت مسكن مهر كشور قرار گرفت.

وزیر نیرو در این بازدید با تاكید بر لزوم تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های مسكن مهر گفت: در اجرای چنین پروژه‌های بزرگی، با توجه به اهمیت موضوع باید اولویت‌بندی برنامه‌ها و اهداف در دستور كار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از زیرساخت‌های پروژه‌های مسكن مهر پرند، افزود: در اجرای پروژه ‌های مسكن ، با این حجم گسترده ، به وجود آمدن مشكلات اجرایی خارج از برنامه ، امری طبیعی است كه با درایت و تیزهوشی و خلاقیت متخصصان اجرایی قابل حل خواهد بود ومشكلات اجرایی موجود هم به سرعت در حال رفع شدن است .

وزیر نیرو با بیان اینكه تا پایان سال جاری، هشت هزار واحد مسكن مهر درشهر پرند به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: در نشستی كه با انبوه‌سازان داشتیم، توافق شد در برخی از پروژه‌ها عملیات اجرایی مربوط به انشعاب‌های آب، برق و فاضلاب در طول مسیر تا محل مشترك توسط انبوه‌سازان انجام شود.

وزیر نیرو ضمن كم‌نظیر خواندن پیشرفت این پروژه ها در مدت 9 ماه، گفت: مشكلی خاصی در اجرای آبرسانی به واحدهای مسكن مهر شهر پرند نداریم.

اقتصام**2021**1561





:: برچسب‌ها: عروسی , پارک , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: